piątek, 2 marca 2012

Otrzymała karę za nitkę z rękawic!

ęęValerie George, 71 letnia kobieta podczas zakupów nie zauważyła, że zakładając rękawiczki wyleciała z nich mała bawełniana niteczka. Nie uszło to uwadze czujnych stróżów prawa, którzy wlepili kobiecie mandat w wysokości 75 funtów za zaśmiecanie miasta! Kobieta była zaskoczona i zażenowana, ponieważ potraktowano ją jak zwykłego przestępce, który z premedytacją dokonał tego co zrobił "nie mogłam uwierzyć własnym oczom" mówi 71 letnia kobieta. "Byłam tylko zwykłą babcią na zakupach, a nie chamem zaśmiecającym miasto".
Kara wynosi 75 funtów, a jej emerytura tygodniowa to 105 funtów! Kobieta jest załamana próbowała odwołać się do rady miasta niestety nie przyniosło to żadnych rezultatów.

Valerie George pokazuje kawałek nitki, za która musi zapłacić 75 funtów grzywny

Pani George jest emerytowaną żoną pracownika fabryki, oboje z mężem mieszkają w Brynmawr, w południowej Walii. "Nie zauważyłam tego, gdyby tak było natychmiast podniosłabym ten kawałek nitki. Jestem emerytką nie stać mnie płacić mandatu w wysokości 75 funtów, gdy sama dostaje 105 funtów emerytury. Całe życie pracowałam i nigdy nie popełniłam przestępstwa, a za kawałek nitki przyjdzie mi głodować cały tydzień".

Brak komentarzy: