niedziela, 21 kwietnia 2013

Kobieta, która jest uzależniona od lizania swojego kota i jedzenia jego sierści!



Dziwne uzależnienie, choroba czy miłość? Takie pytanie nasuwa się czytając historię kobiety, która uwielbia jeść futro swojego kota. Ohydne i brzmi nieprawdopodobnie? Niestety jest to prawdziwa historia.
Bohaterką tej historii jest 43-letnia amerykanka o imieniu Lisa. Pochodzi ona z Detroit, w stanie Michigan. Kobieta twierdzi, że lizanie sierści swojego zwierzaka, a nawet jedzenie jej sprawia, iż ma ona poczucia większej bliskości ze zwierzęciem.



Przyznała się, że wpadła w rutynę lub uzależnienie, która zmusza ją przynajmniej co dwie godziny do robienia kulek z futra i ich jedzenia. "Ja po prostu czyszczę jego buzię, głowę i uszy" dzięki temu podobno kot ma ładniejsza sierść.


 Dziwaczne hobby kobiety daje jej także poczucie relaksu "lizanie i jedzenie sierści jest dla mnie jak papieros dla palacza"wytłumaczyła kobieta.


 Lisa pokusiła się także o stwierdzenie, że kocia sierść ma ciekawą teksturę i jest prawie jak wata cukrowa! Jedynym szkopułem w jej hobby jest to, że czasami sierść zawierusza się miedzy zębami i wtedy musi używać nici dentystycznej. 


Jak dla nas to Lisa i tak podała za dużo szczegółów z jej codziennych rytuałów!




4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gdy posiadamy kota to naprawdę bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Jak dla mnie spodobał się wpis o kotach w https://www.mojebielsko.pl/perskie-powinienes-wiedziec/ i jestem zdania, iż na pewno wielu z nas również tak twierdzi.

Natalia Zimniewicz pisze...

Moim zdaniem koty są wielce fajnymi pupilami i na pewno warto jest je posiadać u siebie w mieszkaniu. Również fajnie napisano o nich w http://smakterrarium.pl/ciekawostki-na-temat-kotow-maine-coon/ i ja uważam,że takie kocięta są naprawdę milutkie. W takiej sytuacji ja także rozważam teraz aby adoptować jeszcze kolejnego kociaka do siebie do domu.

Izabella Nowotka pisze...

Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

Izabella Nowotka pisze...

Pierwszy raz o takim czymś słyszę i jest to dla mnie trochę dziwne. Jako, że sama interesuję się kotami to po przeczytaniu https://abc-kot.pl/jak-widzi-kot/ wiem również jak widzi kot.