niedziela, 22 lutego 2015

Przerażające zdjęcie! Świnia urodziła się z ludzką twarzą i penisem na czole!


Przerażający noworodek urodził sie w gospodarstwie Tao Lu w Yanan, w mieście Nanning w Guangxi Zhuang autonomicznego regionu południowych Chin.
Wieść o tak niezwykłych narodzinach obiegła szybko całe miasto, a zdjęcia zmutowanego zwierza trafiły do mediów. Tao Lu zaczął otrzymywać oferty dużych sum od interesantów w zamian za świnię.


W wywiadzie z lokalnym dziennikiem mężczyzna powiedział: "To było duży miot, urodziło się, aż 19 prosiąt. Ostatnia świnia urodziła sie najdziwniejsza. Wszystkie inne były normalne, tylko ten jeden był naprawdę dziwaczny, aż mnie przerażał".
Prosiaczek urodził się zdrowy jednak został odrzucony przez matkę. Nie przyjował pokarmu z butelki, w wyniku czego zmarł.
Pan Tao powiedział: "Szkoda, że ​​umarł, pomógł by mi zarobić pieniądze dla mojej rodziny. Chciałem pokazać go w telewizji, zapraszając ludzi do odwiedzin".
Jeden z mieszkańców, Wu Kung widział świnię osobiście. "Byłem jednym z kilkunastu ludzi, którzy przyjechali tam, by zobaczyć prosiaka. Miał ludzką twarz i penisa, który rośł na czole."

Źródło:http://www.express.co.uk

Brak komentarzy: