czwartek, 15 grudnia 2011

Świnia, która umie chodzić

Świnie, które rodziły się tylko z dwoma przednimi nogami stały się bardzo popularne w Chinach, gdyż nauczyły się chodzić na przednich łapach. Zaczęło się od 10 miesięcznej samicy świni, która przez swoją upartość nauczyła się utrzymywania równowagi stojąc na dwóch przednich nogach. Umie chodzić prawie jak człowiek chociaż waży już 50 kg. "Moja żona po narodzinach tej świni z dwoma nogami kazała mi ją zabić, ale odmówiłem. Żal było mi tej biednej świni ona też chce żyć. Po miesiącu czasu zwierze nauczyło się samo chodzić, spacerowało sobie po całym gospodarstwie" mówił właściciel Wang Xihai. Pewien cyrk zaoferował pieniądze za świnkę jednak jej właściciel się nie zgodził "nie sprzedam jej bez względu ile pieniędzy mi za nią zaoferują".
Wola życia obudziła w tym zwierzaku siłę do walki. Dobrze, że są jeszcze na tym świecie ludzie, którzy dają szanse takim zwierzętom jak ta świnka...



A toto przykład innej świni:

Brak komentarzy: