sobota, 10 sierpnia 2013

Zabił żonę, a zdjęcie zwłok wstawił na Facebooka


Przerażające miejsce zbrodni w South Miami stało się prawdziwym hitem na Facebooku. W czwartek (8.08.2013 r.) Derek Medina zabił swoją żonę po czym zrobił zdjęcie zwłok i wstawił je na znany portal społecznościowy.


Postanowił podzielić się tą wiadomością na Facebooku. Napisał na swoim profilu:
Trafię do więzienia, albo dostanę karę śmierci za zabicie mojej żony.  Kocham was, tęsknię za wami, trzymajcie się. Facebookowicze zobaczycie mnie w wiadomościach. Moja żona biła mnie, nie  mogłem więcej tego znosić więc zrobiłem to co zrobiłem. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie".

Medina zeznał na policji, że pokłócił się z żoną około 10:00 rano, ona zaczęła go bić więc wyciągnął pistolet i ją zabił. Świadkiem morderstwa była ich 10-letnia córka. 

Brak komentarzy: