piątek, 6 marca 2015

Super silna babcia przeciągneła auto za pomocą zębów!

Poznajcie starszą Panią, która być może ma najsilniejsze szczęki na świecie! Przeciągnęła samochód pełen ludzi na odległość dwóch metrów wyłącznie za pomocą własnych zębów.



Cały wyczyn został pokazany w chińskim talent show, który jest odpowiednikiem brytyjskiego Mam Talent
81- letnia uczestniczka, Wang z Shandong, w północnych Chinach, powiedziała: "Mam zdrowe ciało i zdrowy umysł i nie sądzę, że jest jakaś różnica  między tym, jak czuję się teraz i jak czułam się, kiedy byłam młodsza." 

Starsza pani przeciągnęła samochód przez dwa metry w zaledwie 38 sekund, widownia była zdumiona i zachwycona. 
22- letni widz Hsiu Xiao, powiedział: "Myślałem, że zęby jej wylecą, ale zrobiła to! Niewiarygodne!".
Staruszka zakwalifikowała się do następnego etapu. Zapytana o to co pokaże powiedziała: "Być może zawisnę na zębach i będę ciągnięta przez helikopter".
Naprawdę ta starsza Pani jest nieobliczalna trochę obawiamy się jej następnego występu.
Źródło:http://www.express.co.uk

Brak komentarzy: