środa, 10 marca 2010

Irydologia

Zjawisko irydologii polega na określeniu na jaki rodzaj choroby cierpi pacjent przez zbadanie tylko tęczówki jego oka. Badanie takie nie tylko pozwala określić obecny stan zdrowia, ale i choroby, na które możemy narazić się w przyszłości. Diagnozy stawiane przez irydologów są pokrywające z diagnozami stawianymi przez zwykłych lekarzy,a ich trafność sięga od 60% do 70%. Badania dotyczące takich przypadłości jak wrzody żołądka, dwunastnicy były zawsze trafione w 90% natomiast robione przez klasycznych lekarzy sięgają jedynie do 65% prawdopodobieństwa. Lekarz irydolog jest wstanie przewidzieć chorobę nawet dwa lata przed jej wystąpieniem, gdyż na tęczówce oka pojawiają się plamki wówczas, gdy choroba jest jeszcze utajniona. Przypuszcza się, że podświadomość i emocje mają ogromne znaczenie dla naszego samopoczucia.

2 komentarze:

Mirek pisze...

Ogólnie się podaje, że irydolog jest w stanie postawić nawet 80% prawidłowych diagnoz. Ale wiele zależy tutaj od doświadczenia i kwalifikacji irydologa. Pozdrawiam Mirek

Anonimowy pisze...

To prawda nie wierzyłam w to dopóki nie poszłam do znachora? czy coś w tym stylu był darmowy to czemu nie i powiedział mi choroby które rzeczywiście mam a ich nie widać u mnie a popatrzał się tylko w oczy.. nie wiem jak to robią ale robią i to nawet dobrze wykrył jeszcze wędrujące nerki? i jednak po jakiś paru latach okazało się że bóle które dostawałam to przez nie.. a nic lekarzom o tym nie mówiłam ani nie mówiłam a w szczególności sama o tym nie wiedziałam..